Гуцулик
Про породу
История
Фотографии
Цены
Покататься
Документы
Контакты


Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
Номера от 730 грн.
СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Номера от 490 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Номера от 450 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-2% онлайн заказ
Зачарованные Карпаты
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Коттеджи от 400 грн.
Есть номера






























 

 

 

 

 

 

 

 

 


Наши лошади

Всадники на лошадях
Всадники на лошадях
Продажа лошадей недорого
Лошади продажа
Породы лошадей
Фото лошадей
Продажа коней
Продаж коней
Лошадка
Продам пони

 

Наши контакты

Закарпатская область,
Ужгородский район,
с. Андреевка.


Фермерское хозяйство Золотая Подкова


Теги страницы

Екологічний туризм в системі урбоекологічного маркетингу, Екологічний туризм, урбоекологічного маркетингу, отдых, Rest

 

Новости Закарпатья

Турецкая баня
Сигнализация
Астрахань
Сочи
Часы
Конвекторы
Tickets.by
Зоотовары
Авиаперевозки
Рюкзак
Атрибуты
Подбор очков
Сейшелы
Житница мира
Онлайн-радио
Пластиковые окна
Автобусные туры
Кломид
Общение
Микроавтобус
Водоохладитель
Жалюзи
Лаборатория
Полимерная глина
Программы
Фортепиано
Уроки онлайн
Слинг
Толстовки
Животные
Торговая марка
Утепление стен
Квартира Москва
Огнезащита
Аренда квартир
Тур New York
Фотообои
Подтяжка груди
Корочанское
Бар не горчит
Ролики
Врач-стоматолог
Шиномонтаж
Похудеть
Поиск запчастей
Американка


Статистика


В ОТПУСК.РУ - все о туризме и отдыхе, описание отелей и отзывы об отелях, визы, авиа и ж/д билеты, расписание поездов, погода на курортах, информация о странах, поиск попутчиков

[Vox.com.ua] Портал українця


Рейтинг туристических сайтов Украины. Показано число посетителей сегодня, среднее число посетителей за сутки, оценка сайта

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых


Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru





E-Center.lt skaitliukas

Рейтинг SIMPLETOP.NET

EASY.LV Interneta resursu reitings



TOPlist

TOPlist

TOPlist

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

contadores de visitas mailorder brides
contatori per blog

Besucherzahler russian dating services
contatori per blog

Besucherzahler ukraine brides agency
website counter

web clocks reloj para blog gratis
Contatore

Besucherzahler most beautiful Russian and Ukrainian brides
счетчик посещений



 



Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


Екологічний туризм в системі урбоекологічного маркетингу

Аналіз останніх досліджень та публікацій в галузі екологічного маркетингу показав, що для вирішення існуючих екологічних проблем рекреаційного природокористування виключно актуальною є розробка концептуальних теоретико-методологічних основ урбоекологічного маркетингу. Мешканці міст є основними споживачами рекреаційно-туриських продуктів і послуг. Зазначимо також, що саме міста є «батьківщиною» екологічного туризму, тому що тут продукуються всі основні екологічні ідеї, рухи, та формуються свідомі еко-туристи.

Незважаючи на достатньо розроблені методичні та теоретичні аспекти загального маркетингу, їх практичне впровадження навіть на рівні загальних принципів в систему управління міським господарством пов'язано з чималими методичними труднощами. А щодо урбоекологічного маркетингу та геомаркетингу, то навіть у найбільш розвинених країнах цілісна політика в цій галузі є скоріше винятком, ніж правилом.

Застосування традиційної (компонентної) методологічної бази для дослідження міського середовища з вичлененням специфічних складових міста як єдиного

32 Садченко Е.В. Основы экологического маркетинга. // Економічні инновации. Економіко-скологічні проблеми

природокористування па сучасному етапі Сб. пауч. праць. - Одеса: Інститут проблем ринку й скономіко-скологічних досліджень НАІІ України. - 1999. - Вып. 6. С. 22-31

цілого - житлові будинки, промислові підприємства, адміністративні та ділові будівлі, магазини, культурні і рекреаційні об'єкти та інше скоріше ускладнюють, ніж підтримують традиційні маркетингові підходи.

Практика будь-якого виду маркетингу означає, що необхідно мислити і діяти при організації виробництва і збуту з позицій ринку, тобто насамперед ураховувати інтереси споживачів. Успіх залежить від стратегічного планування, інакше кажучи, фонди, інструменти, методи і види діяльності мають бути організовані, заплановані та контрольовані з позицій задоволення потреб різноманітних груп населення, що реалізує виробничі та підприємницькі завдання і споживає продукти.

У принципі концепція екологічного маркетингу застосовується до виробництва і розподілу будь-яких товарів і послуг в межах міста. Він може ефективно проводитися і на комерційних, і на некомерційних (безприбуткових основах) відповідними адміністративними, приватними і громадськими організаціями. Але відмінність міського продукту та його елементів від звичайних товарів і послуг не дозволяє прямо вивести ур-боекологічний маркетинг та із звичайних форм маркетингу.

Це розходження можна висловити у стислій формі: міський продукт відрізняється від звичайних продуктів маркетингу своєю складністю, просторовими межами, часом існування (користування), багатофункціональністю, керованістю. Проте слід зауважити, що наскільки муніципальні влади можна розглядати як керівні, настільки існують обставини, що перешкоджають їх діяльності. Крім того, виробника міського продукту далеко не завжди можна однозначно ідентифікувати.

Теоретико-методологічні основи концепції урбоекологічного маркетингу доцільно диференціювати відповідно до суб'єкт - об'єктних відношень у основних

видах маркетингової діяльності. Залежно від характеру отримання прибутку, взаємовідносин між основними суб'єктами маркетингової діяльності та об'єктом маркетингу, мети маркетингу, особливостей об'єкту урбоекологічного маркетингу виокремлюються його цілком самостійні види, що відповідають певному сегменту на урбоекологічному ринку. При цьому змінюється роль і значимість базових понять традиційного маркетингу (суб'єкт, товар, зовнішнє середовище, мета діяльності) та набуває екологічної та просторово-екологічної (гео-екологічної) інтерпретації. Використовуючи такий підхід, можна виділити наступні види урбоекологічного маркетингу.

За характером отримання прибутку розрізняється комерційний та некомерційний (умовнобезприбутковий та безприбутковий) маркетинг. Комерційний урбоеко-логічнигї маркетинг - виробництво екоснецифічиих «екологічно чистих» товарів, продуктів і послуг, маркетинг природних ресурсів і умов та територій (геомаркетинг), маркетинг комерційної екологічної інформації (комерційних дослідних установ, лабораторій тощо), маркетинг екологічних ідей (ноу-хау) та технологій, маркетинг урбокомпснсаційної зкорекреації, маркетинг комерційної екологічної освіти, маркетинг економіко-екологічних стимулів до проведення ефективної природоохоронної політики і т.д.

Некомери,ійний (безприбутковий та умовнобезприбутковий) урбоекологічний маркетинг - це ринкова діяльність учасників екологічних рухів (за охорону природи, за відновлення і підтримку екологічної рівноваги та in.), маркетинг політичних діячів, що виступають за охорону навколишнього середовища, наукових і громадських програм та грантів, маркетинг екологічної інформації (державних дослідних установ, пунктів моніторингу, лабораторій та громадських експертиз тощо), маркетинг екологічних ідей, гасел та брендів (суди можна віднести маркетинг екологічно-збалансованого споживання), маркетинг екологічної освіти та просвіти, маркетинг інвестицій в екологічні програми (місцевого, регіонального та державного рівнів) та ін.

Залежно від характеру взаємовідносин між основними суб'єктами маркетингової діяльності, мети маркетингу та особливостей об'єкту урбоекологічного маркетингу можна виокремити: урбоекологічний маркетинг товарів і послуг; убоскологічиий маркетинг екоспецифічних («екологічно чистих») товарів, продуктів і послуг; урбоекологічний маркетинг територій, природних умов і ресурсів (геомаркетинг); урбоекологічний маркетинг природоохоронної діяльності і відтворення природного середовища.

Урбоекологічний маркетинг товарів і послуг (звичайний маркетинг), що здійснюється з урахуванням екологічних стандартів, нормативів і обмежень як основного чинника збереження зовнішнього середовища. У цьому випадку метою маркетингу є задоволення звичайних запитів і потреб мешканців міста за допомогою ринку, за умови максимального дотримання існуючих екологічних нормативів та стандартів, а діяльність суб'єктів маркетингу відповідає вимогам природоохоронного законодавства. У якості прикладу такого маркетингу можна розглядати маркетинг, що задовольняє вимогам екологічних стандартів серії ISO 14000.

Урбоекологічний маркетинг екоспецифічних («екологічно чистих») товарів, продуктів і послуг. Його виникнення, і розвиток викликано виокремленням специфічних екологічних потреб у мешканців міста, що пов'язані з екологічними проблемами, які існують у більшості міст та більшою мірою завдяки підвищенню екологічної інформованості населення. В основі розвитку цього виду маркетингу є поняття «екологічної потреби»,

«екологічного товару», «екологічної послуги». Серед дефініції поняття екологічної потреби людини, на перший план висувається потреба в екологічній безпеці. Це найбільш висока за рівнем екологічна потреба, що потребує економ і ко-правового забезпечення основних життєво важливих екологічних інтересів людини, передусім його на чисте, здорове, сприятливе для життя середовище міста. У зв'язку з цим важливим завданням є вивчення механізмів формування екологічних потреб мешканців міст і їх залежності від наявних природно-ресурсних (ландшафтних) умов та рівня соціально-економічного розвитку міста. Мстою урбоекологічного маркетингу еко-специфічних товарів та послуг є задоволення екологічних потреб мешканців міста, вироблення та просування екологічних («екологічно чистих») товарів та послуг, насамперед продуктів харчування, води і товарів першої необхідності. При цьому па урбоекологічний маркетинг екоспецифічних товарів і послуг поширюються всі екологічні нормативні вимоги та стандарти.

Урбоекологічний маркетинг територій, природних умов і ресурсів. За змістом це геопросторовий маркетинг або геомаркетинг, основним суб'єктом якого в Україні є міські адміністрації та міські районні органи влади, а також інші фізичні та юридичні власники та розпорядники природними ресурсами в межах підпорядкованих їм територій. У якості товару тут виступають природні умови і ресурси в межах певних територій, що мають реальне або потенційне комерційне значення. Екологічним цей вид маркетингу є тому, що практично всі природні ресурси є матеріальною (речовинною) основою компонентів геосоціоекосистем міста різноманітного рівня, вилучення або порушення яких неминуче спричинює зміну екологічного стану території. Окрім цього вони є основою існування уявних урбогеосоціоекологічгих ресурсів зокрема пейзажно-естетичних.

Місцеві органи влади, як суб'єкт урбоекологічного геомаркстингу зацікавлені в просуванні геоекологічних територіальних (ландшафтних) ресурсо-товарів до споживачів через створення відповідних інфраструктур в межах рекреаційних зон загального користування, садо-во-дачиих господарств та ін. Основною метою урбоекологічного геомаркетингу є одержання прибутку на основі прямого використання природно-ресурсного потенціалу території (як правило у рекреаційних, бальнеологічних та ін. цілях). Цей вид геомаркетингу є основою для забезпечення урбокомпенсації та стійкого міста.

Урбоекологічний маркетинг природоохоронної діяльності і відтворення природного середовища. Його основним завданням є збереження і відтворення природних компонентів міського середовища (природних елементів та підсистем в урбогеосоціоекосистемі). Також до цього виду урбогеомаркетингу можна віднести збереження та відтворення генофонду біосфери. Цей сегмент формується на основі діяльності міських зоопарків, дендраріїв, ботанічних садів та різноманітних клубів, товариств і центрів любителів тварин (кіно-логічних, орнітологічних, акваріумістів тощо), а також садово-дачних товариств та величезної кількості аматорів.

Суб'єктом урбогеоекологічного маркетингу в цьому випадку можуть виступати органи влади, громадські організації, політичні партії і рухи. Основним об'єктом маркетингу («товаром») тут є території з унікальними природними та антропогенними ландшафтами (щодо біорізномаиіття та соціокультурного значення), екологічно уразливі природні комплекси, що забезпечують важливі урбокомпепсаційні, середовище відтворюючі та уявні (ландшафтно-інформаційні) функції та ін., що потребують охорони і збереження, а також екологічні

об'єкти (звичайні, рідкісні та зникаючі види фаупи і флори). Ринок формують актуальні та потенційні меценати, спонсори і донори (організації, установи, товариства та окремі особи), що могли б фінансувати відповідні природоохоронні програми, проекти і гранти.

Специфічним видом урбоекологічного геомаркетингу в рамках даного виду є маркетинг квот па забруднення конкретних територій (сертифікати на викиди і скидання забруднюючих речовин). Його основна ідея полягає в тому, що органами муніципального управління встановлюється відповідно до чинної нормативно-правової бази та міжнародних екологічних стандартів певні граничні межі емісії до певних забруднюючих речовин для певних територій міста (включаючи повітряний простір та надра), а розподіл прав на використання цього «ур-богеоекологічпого ресурсу« серед користувачів навколишнього середовища (особливо індустріальних) регулюється ринком.

Інший специфічний видом в межах цього виду є ур-боекологічний геомаркетингу утилізації та переробки побутових та ін. відходів з певних територій міста. У даному випадку органи муніципального управління встановлюються певні квоти та ліценції на асенізацію (вивезення, складування на відповідних полігонах, переробку та утилізацію) побутових та ін. відходів з визначених територій. Розподіл прав на надання асенізаційних послуг та відведення нових ділянок під спеціальні утилізаційно-переробні полігони (сміттєзвалища) регулюється відповідним сегментом урбоекологічного ринку.

Урбоекологічний маркетинг екологічної інформації, екологічних знань і технологій (різновид маркетингу ідей). Цей інтегральний вид Екологічний маркетинг тісно пов'язаний із всіма попередніми видами урбоекологічного маркетингу, тому що забезпечує необхідні еко-

логічні ноу-хау в процесі маркетингової діяльності (у широкому розумінні цей вид маркетингу включає ринкові механізми створення системи фахової екологічної освіти та широкої екологічної просвіти населення, організацію наукових досліджень із метою одержання нових екологічних знань, розробку екологічно безпечних технологій, аналіз і вдосконалення екологічного законодавства, екологічну експертизу, екологічний аудит і копсалтинг). Суб'єктами маркетингу тут є наукові організації, університети, фірми які спеціалізуються па виробництві екологічних ноу-хау, окремі вчені, дослідники й експерти. У якості товару в цьому випадку розглядається інтелектуальний продукт: програми навчальних курсів та спецкурсів, навчальні посібники і підручники та інше науково-мстодичне забезпечення, програми та гранти наукових досліджень, інноваційні екологічні технології, проекти природоохоронної діяльності, екологічні експертизи і прогнози, моніторингова та дискретна екологічна інформація, тощо. Ринок екологічного маркетингу складають суб'єкти всіх вище розглянутих видів урбоекологічного маркетингу: органи влади різного рівня, підприємці, політичні партії та рухи, громадські організації, навчальні заклади й окремі фахівці екологи (викладачі, науковці) та громадяни.

В галузі практичного застосування концепції урбоекологічного маркетингу та геомаркетингу основною тео-ретико-методологічною проблемою є просторово-часова та геопросторова дскомпозиція. Тому перед тим, як переходити до застосування теорії урбоекологічного геомаркетингу на практиці, варто більш чітко визначитися із самим об'єктом урбоекологічного геомаркетингу.

...


Джерело: Дмитрук О.Ю. Екологічний туризм: сучасні концепції менеджменту і маркетингу. - К.: Альтерпрес, 2004. - 192 с. (подані матеріали (анотації розділів книги) можливо використовувати лише для ознайомлення. Всі права належать їх авторам. Шукайте книжку у книжкових магазинах)

Передмова
Розділ 1. Екологічний туризм
1.1. Принципи, функції та завдання екологічного туризму
1.2. Гносеологічні та історичні основи екологічного туризму
1.3. Інтеграційні та стабілізаційні основи екологічного туризму
Розділ 2. Конструктивно-географічні основи менеджменту екологічного турихму
2.1. Іноваційні основи менеджменту екологічного туризму
2.2. Науково-методичні основи менеджменту екологічного туризму
2.3. Конструктивно-географічні та дидактичні основи фахової підготовки менеджера екологічного туризму
Розділ 3. Екологічний туризм в системі екологічного геомаркетингу
3.1. Теоретико-методологічні та практичні засади екологічного геомаркетингу
3.2. Екологічний туризм в системі урбоекологічного маркетингу
3.3. Концепція геомаркетингу екологічного туризму як базової основи сталого рекреаційного природокористування
3.4. Екологічний туризм у системі суспільно-економічних відносин
3.5. Суспільно-економічні основи та економічний зміст стратегічного менеджменту екологічного туризму
3.6. Суспільно-економічні чинники розвитку екологічного туризму
3.7. Екотуристичний потенціал та специфічні риси екотуристського продукту
Розділ 4. Реалізація концепції геомаркетингу екологічного туризму
4.1. Особливості геомаркетиніу екологічного туризму
4.2. Розробка комплексу геомаркетингу
4.2.1. Маркетинговий профіль екотуриста
4.2.2. Стратегії збуту і прогнозування потенційного попиту в екологічному туризмі
4.3. Екотуристичні геомаркетингові комунікації
Висновки


Лошадь, её происхождение, история и разновидности
Классификация лошадиных пород
Чистокровная арабская лошадь
Сирийская лошадь
Туркменская Текинская лошадь
Карабахская лошадь
Верберийская лошадь
Чистокровная английская лошадь
История английского чистокровного коннозаводства
Англо-арабская лошадь
Оксидентальные породы
Шайрская лошадь
Суффолькская лошадь
Першеронская лошадь
Булонская лошадь
Бретонская лошадь
Лошадь Пуату (муловодство)
Арденская лошадь
Фламандская и Брабантская лошади
Пинцгауэрская лошадь
Ютландская лошадь
Датская лошадь
Битюгская лошадь
Норвежская (Дэльская) лошадь
Гудбранздальская лошадь
Фюрдская лошадь
Эстонский клеппер
Обвинская, мезенская, вятская лошади
Жмудская лошадь
Финская лошадь
Пони (эксмур, ньюфорест, уэльс, дартмур, шотланд и шетланд)
Исландский пони
Корсикансий пони
Гуцульский пони
Киргизская лошадь
Калмыцкая лошадь
Башкирская лошадь
Кабардинская лошадь
Донская лошадь
Забайкальская лошадь
Минусинская лошадь
Английская охотничья лошадь
Хакнэй
Хёнтер
Норфольк
Родстер
Кливелэндская лошадь
Англо-нормандская лошадь
Лошадь равнины Тарб
Андалузская и Баско-Наварская лошадь
Липпизанская лошадь
Кладрубская лошадь
Тракенская лошадь
Восточно-прусская ремонтная лошадь
Ганноверская лошадь
Ольденбургская лошадь
Мекленбургская лошадь
Голштинская лошадь (Кремиер-марш)
Американский рысак
Рост рекордов в Америке
Выведенные в Россию американские рысаки
Рысаки и иноходцы
Конеразведение в Америке
Русский рысак
Улучшение рекордов в России
Орлово-ростопчинская лошадь
Стрелецкая лошадь
Краткий обзор русского конеразведения
Главнейшие сведения по анатомии и физиологии лошади
Скелет (учение о костях) лошади
Мышцы (учение о мускулах) лошади
Нервная система (учение о нервах) лошади
Кровеносная и лимфатическая система (учение о сосудах) лошади
Обмен веществ лошади
Пищеварительный аппарат лошади
Дыхательный аппарат лошади
Мочеотделительный аппарат лошади
Органы чувств (зрение, слух, осязание, вкус, обоняние) лошади
Органы размножения лошади
Духовная жизнь (животный интеллект) лошади
Движение (механизм движения) лошади
Шаг, рысь, галоп и перемена ног на галопе лошади
Распределение зубов по форме и месту во рту лошади
Зубная формула лошадей
Число зубов у лошади, время их прорезывания и смена
Способ осматривания зубов лошади
Прорезывание и стирание молочных резцов лошади
Стирание чашечек на постоянных резцах лошади
Овальный период лошади
Заед лошади
Неправильные зубы лошади
Искусственные зубные чашечки лошади
Сравнительный возраст лошади и человека
Болезни зубов лошади
Развитие отдельных частей тела лошади
Различные воззрения иппологов
Как научить повиноваться посылам дурноезжую лошадь
Как выработать правильный постав головы и шеи у дурноезжей лошади
Как заставить дурноезжую лошадь брать повод

Если лошадь сама приняла повод, то ее можно осаживать
Естественный постав
Упражнения и элементы выездки
Уменьшение и увеличение вольта
Осаживание
Продольное сгибание лошади
Езда в два следа
Короткий полувольт
Индивидуальная езда
Фигурная езда
Езда в поле
Облегчение в седле
Езда в гору и под гору
Плавание
Прыжки на лошади
Обучение лошади прыжкам
Подход к препятствию
Поведение всадника в момент прыжка
Ошибки лошади во время прыжка
Голос
Кавалетти

Теория компенсации
Наружные формы лошади
Теория профессора Гербен
Описание отдельных частей тела лошади
Неправильное положение передних ног лошади
Бабки
Спина
Поясница
Пах
Круп
Положение таза
Форма бедер
Неправильное положение задних ног
Скакательный сустав
Правильная постановка ног
Определение работоспособности по формам
Исследование глаза
Пакостники
Копыта лошади
Недостатки скакательного сустава
Курба
Выводка лошади
О торговле лошадьми
Об измерениях лошади
Промеры известных лошадей
Конюшня
Значение хорошей конюшни
Качества и свойства строительных материалов
Составные части воздуха
Вентиляция
Пол
Предосторожность от мышей и крыс
Подстилка
Матрацная система
Стойла
Денники
Ясли
Двери
Окна
Чистка конюшни
Потолок
Планы и фасады конюшен
Амбар для фуража
Сарай для сбруи и седел
Призовая конюшня. Скаковая и рысистая
Верховая езда
Обучение всадника
Как выработать правильную посадку
Равновесие
Раскрепощенность мышц
Как научиться входить в ритм движения лошади
Управление мышцами пояснично-крестцового отдела
Напряжение правой и левой сторон мускулатуры пояснично-крестцового отдела
Одностороннее напряжение мускулатуры пояснично-крестцового отдела
Контакт всадника с лошадью
Как научиться управлять лошадью
Управление шенкелями
Положение шенкелей
Положение стремян
Положение коленей
Положение ступней всадника
Сохранение равновесия
Равновесие и управление корпусом
Воздействия корпусом
Равновесие при поворотах
Воздействия корпусом в стороны
Воздействия поводьями
Воздействия мышцами пояснично-крестцового отдела
Как выезжать лошадь
Подготовка лошади
Цель выездки лошади
Основные взгляды на выездку
Процесс выездки
Приучение невыезженной лошади нести всадника
Вторая стадия выездки
Как приучить лошадь повиноваться посылам
Что характерно для лошади, повинующейся посылам
Как узнать, что лошадь повинуется посылам
Как понять, что лошадь полностью раскрепощена
Как всаднику понять, что его лошадь повинуется шенкелям и воздействиям пояснично-крестцового отдела
Как узнать, повинуется ли лошадь поводьям
Как понять, что лошадь идет в равновесии
Когда лошадь двигается прямо
Как приучить лошадь повиноваться посылам
Обучение лошади повиновению посылам
Приучение невыезженной лошади повиновению посылам
Обучение дурноезжей лошади повиновению посылам
Пугливость лошади
Лошадь козлит
Лошадь встает на дыбы
Лошадь понесла
Отказ лошади двигаться вперед с места
Лошадь прижимается к стенке манежа
Как отучить лошадь от дурных привычек
Исправление дурноезжих лошадей
Ошибки при исправлении дурноезжих лошадей
Что такое езда в сборе
Сбор и выпрямление
Обычный постав
Искусственный постав
Предстартовые упражнения
Посылы на начало движения с места на рысь и остановку
Шаг и рысь
Езда с приниманием
Повороты на месте
Повороты на передних ногах
Повороты на задних ногах
Переход на галоп
Галоп
Повороты на движении
Приземление
Соревнования
Взнуздывание
Подседлывание
Бинты
Вспомогательные поводья
Хлыст
Шпоры
Корда

 


Продажа лошадей гуцульской породы в Карпатах (Закарпатье)